Tygodniowy przegląd paznokci #2 i #3

Witajcie Miśki!

Tak, złapał mnie dół, leń czy cokolwiek innego i ostatnio zawaliłam tygodniowy przegląd :c ale teraz przychodzę i z zaległym i z tym! Chociaż, ku mojemu lekkiemu niezadowoleniu, mało co one różnią się od siebie..

Przez te dwa tygodnie klientki odkryły nowy dar jakim jest french sypany ale na beżowym kolorze. Tego typu zdobienie w przeciągu tych dwóch tygodni wykonałam 21 razy.. tak. możecie się domyślić co czułam przy ostatnich 10 razach ;-;
Poza tym dominowały malinki, szarości, niebieskości i rudości. Cóż.. trzeba przeczekać chwilowy kryzys, za miesiąc klientki zatęsknią za wariacjami :D Na jednej stylizacji zauważycie dzine zestawienie koloru niebieskiego z rdzawą końcówką.. to jest kolor termiczny :) Gdy jest ciepło będzie paznokieć niebieski, gdy jest zimno będzie rdzawo, a często widać ombre :)

Zapraszam do oglądania











Jakieś uwagi? A was też już dopada paznokciowa monotonia? 

Trzymajcie się Miśki !

Komentarze

  1. Pierwsze wygrywają, ale wszystkie są świetne :)

    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga pozycja jak dla mnie wymiata! Cudowne pazurki :D
    Pozdrawiam serdecznie
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Za frenchem nie przepadam, ale cała reszta super i piękne kolory <3
    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty