Tygodniowy przegląd paznokci #1

Hej Miśki !

Dzisiaj znowu paznokcie. Tak wiem, jestem nudna jak flaki z olejem, ale co ja poradzę na to, że kocham to co robię?

Za oknem już coraz chłodniej, więc i (niestety) na paznokciach coraz mniej szaleństw. Dalej, ku mojemu zadowoleniu, są klientki, którym pogoda nie straszna i wariactwo na paznokciach pozostaje, jednak większość już dostosowuje się do pogody i wchodzimy w tonacje biało-czerwono-malinowo-ciemną. Nie musicie jeszcze rozumieć, zobaczycie z czasem :D

Dzisiaj delikatny misz-masz. W tym tygodniu klientki trochu szalały jak i tonowały się. Mamy french sypany (tak zwany babyboomer) ale dla odmiany z kryjącym różem, pazurki białe, malinowe i czerwone jak i kolorowy zawrót głowy w fioletowej tonacji, kolorowe i galaktyczne cuda i najnowszy trend, czyli paznokcie w jednej ręce innego koloru a w drugiej innego *.* Ja osobiście jestem zwolenniczką takich szałowych pomysłów :3

Oczywiście nie są to wszystkie prace, które wykonałam. W tygodniu mam dużo więcej klientek, jednak kiedy trzeci raz robię czerwone paznokcie, nie czuję potrzeby znowu robić zdjęcia.













Co myślicie? Bardzo pomysłowe i odważne klientki miałam w tym tygodniu? I czy jesteście zainteresowani chociaż trochu bardziej mało znanymi tytankami?

I przy okazji, zapraszam serdecznie na moje NAILSTAGRAMA
Trzymajcie się cieplutko ! 

Komentarze

  1. Urzekło mnie to ombre róż-biel i te granatowe <3 Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się piąta opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. najpiękniejsze te różowe!!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze podobają mi się najbardziej!
    http://cravean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki, jestem pod wrażeniem! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonujesz świetną robotę!
    Jeśli kochasz to co robisz- to rób to dalej! <3

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie aa te niebieskie fantastyczne

    inspiracjepatrycjil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre kolorki są totalnie w moim guście :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pazurki, jednak najbardziej podoba mi się długość z tych niebieskich :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz talent i zazdroszczę Ci tego bardzo, bo ja dopiero się uczę , pozdarwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz talent!
    www.flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty