Przedłużanie i zagęszczanie rzęs - warto? Fakty i mity na temat zabiegu

Hej Miśki !

Tak wiem. nie było mnie tu z tydzień. Kryzys, spadek formy, brak motywacji. Chyba dopada mnie jesień.. Nie ważne ;-; Ale jestem i obiecuje wziąć się w garść!

Dzisiaj chciałam wyskrobać wam parę słów na temat przedłużania i zagęszczania rzęs, trochu o metodach, trochu obalaniu wszechobecnych mitów, trochę zdjęć. Zapraszam do lektury :)
Od razu mówię, mogę się wypowiedzieć tylko na temat jednej linii rzęs i bazując na moim doświadczeniu. Nie są to porady specjalistki pracującej w fachu 10lat. Żeby nie było.
I chcę już na wstępnie powiedzieć, dla tych, którzy nie zauważyli, ja mam styl pisania często pół żartem pół serio, więc jeśli odnajdzie się tutaj jakaś anegdotka czy naciągnięcie, nie obrażajcie się :D


Zacznę od tego, że metod pracy ze sztucznymi rzęsami jest wiele. Metody zaczynają się od bardzo delikatnych czyli 1:1 ; 2:1 czy 2D a kończą się na pełnej objętości 8D. Rzędy mogą mieć różne skręty (B C J D), długości (5-15mm) i grubości (0.1; 0.25; 0.3 etc). Można nawet wybrać sobie materiał, syntetyczne, norkowe czy kaszmirowe


Dzisiaj skupię się na metodzie objętościowej. Z racji tego że głównie tę metodę wykonuję i sama posiadam na oczkach :) Jest to metoda, gdzie zamiast pojedynczej rzęski dokleja się do jednej rzęsy kępkę


Stylistka może iść na łatwiznę i kupić już zrobione kępki, czego nie polecam, lub tworzyć je na bieżąco przy aplikacji. Nie będę teraz tłumaczyć w jaki sposób, ponieważ to nie kurs a ja uprawnień nie mam :D 
Tak przygotowaną kępkę aplikujemy na odtłuszczone rzęsy. Nic w tym skomplikowanego nie? Ha! Nic bardziej mylnego. Aplikacja rzęs jest bardzo czasochłonnym i trudnym zadaniem, jednak warto/ Dlaczego? Już mówię :) Przedstawię Wam Parę korzyści i przedstawię fakty oraz mity.


Korzyści:
  • Koniec z malowaniem rzęs, odciskami na powiekach, osypującym się tuszem
  • Koniec z krecimi oczkami! Nawet zaraz po przebudzeniu nasze oko będzie pięknie otwarte i wielkie
  • Nie ma konieczności malowania oka. Jeśli nie jesteś fanką robienia dziennego makijażu, przy rzęskach nie musisz, bo są one lepsze niż jakikolwiek makijaż
  • Dodają kobiecości. Piękne rzęsy robią ładną oprawę oka, przez co można rzucać jeszcze bardziej zalotne spojrzenia :D (wiadomo, tak pół żartem)
  • Czujesz, że robisz coś dla siebie. Każda kobieta moim zdaniem powinna chociaż odrobinkę zainwestować w swoje piękno. Jeśli nie robić paznokci, to czemu nie rzęsy? Sprawiając sobie mały prezent, poprawisz sobie humor :)
To teraz pora na fakty i mity, czyli coś, na co tygryski czekają najbardziej!



Wypadną mi wszystkie moje naturalne rzęsy MIT
Chociaż nie do końca, bo rzęsy i tak wypadają. Każda rzęsa tak samo jak włos na głowie ma swój określony czas życia. Dla niektórych są to 4 tygodnie a dla niektórych, młodziutkich aż 8 tygodni. W zależności od tego, w jakiej fazie cyklu jest rzęska, tak szybko wypadnie. Po aplikacji tych rzęs będziemy zauważać ubytki, jednak w 90% są to sztuczne rzęski. Tam, gdzie widzimy, że wypadła z naszą, oznacza to, że po prostu przyszła na nią pora :) A jednak kiedy nasze piękne grube rzęsy zaczną się przerzedzać, bardziej zwracamy uwagę na wypadanie, niż na codzień, gdzie przy zmywaniu tuszu sami wyrywamy sobie sporo rzęs, prawda? :D

Rzęsy trzeba uzupełniać FAKT
Rzęsy co 3-4 tygodnie trzeba uzupełniać, ponieważ się przerzedzają, a przecież nie chcemy chodzić z dziurami :)

Będę wyglądać sztucznie MIT
Jak pisałam, możecie poprosić stylistkę o każdy efekt, możecie nawet pokazać zdjęcia. Da się rzęsy tylko przedłużyć, da się tylko zagęścić, da się zrobić efekt jak ładnie wytuszowane a można też zrobić rzęsy jak firanki, kiedy wchodząc do pokoju robi się przeciąg i najpierw widać rzęsy potem kobietę :D

Jest bardzo dużo przeciwwskazań MIT
Kolejny mit. Tak na prawdę nawet alergiczki mogą zakładać rzęsy, ponieważ klei się je w określonej odległości od oka a nie na skórę. Jednak faktem jest, że przeciwwskazania występują. Są nimi: zapalenie spojówek, jaskra, całkowity brak rzęs lub bardzo widoczne ubytki, zaćma, zespół suchego oka, zapalenia wszelkiego rodzaju w okolicach zabiegowych

Rzęs nie trzeba malować FAKT
Od pierwszej aplikacji rzęs możemy wyrzucić całkowicie tusz do rzęs. Wręcz nie powinno się ich malować, ponieważ nie można zmywać ich płynem do demakijażu o czym za chwilę

O rzęsy trzeba bardzo dbać MIT
Nie trzeba. Wystarczy wystrzegać się rzeczy takich ja pocieranie ich, mizianie płynem do demakijażu i innymi tłustymi rzeczami i rano przeczesać je szczoteczką, by lepiej się układały. Na tym koniec zachodu :)

Nie będę mogła chodzić na basen MIT
Te obawy są bardzo częste, co z basenem, sauną czy solarium. Rozwiewając wątpliwości, rzęską to nie szkodzi. Na dobę po aplikacji spokojnie możemy korzystać ze wszystkich tego typu rozrywek nie obawiając się o nic. Sama byłam ostatnio pierwszy raz w życiu (niestety) na solarium, dwa dni później na basenie a moje rzęsy mają się dobrze :)

Jest to bardzo kosztowny zabieg MIT
W sumie i mit i niekoniecznie. Ceny są różne. Osoba prywatna robi założenie rzęs od ok 100zł, w salonach ceny zaczynają się od 150zł a kończą nawet na 300zł co dla mnie jest sporym przegięciem. Wystarczy dobrze poszukać a da się to zrobić porządnie i niedrogo. Kiedyś, kiedy te metody dopiero wchodziły, było to drogie, jednak teraz nie kosztuje to zbyt wiele jak za takie ulgi :D

Myślę, że jak na ten moment wyczerpałam temat. A wy macie może jakieś przygody z tym zabiegiem? Albo jakieś pytania? Z chęcią podyskutuję !
Trzymajcie się Miśki !

P.S Celowo nie dawałam zdjęć swoich prac.. jeśli będzie jakiekolwiek zainteresowanie, dajcie znać a postaram się zrobić kolejną odsłonę tematu :)

P.S 2 Zapraszam na NAILSTAGRAMA oraz Instagram :)

Komentarze

  1. Świetny post! Dobrze znać za i przeciw :) Pozdrowienia! :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka razy w życiu, ale ostatnio zniechęciłam się, bo straciłam praktycznie wszystkie rzęsy w tydzień od założenia.. :(

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, każda stylistka może mieć gorszy klej lub gorszy dzień. Szkoda się zniechęcać :c

      Usuń
  3. Warto znać te plusy i minusy. One są istotne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam doczepiane sztuczne rzęsy, ale moje oczy są zbyt wrażliwe ze względu na to że noszę soczewki.
    Myślę że to super rozwiązanie na wakacje ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam iść na zabieg przedłużania rzęs, jednak bałam się że wypadną mi moje naturalne rzęsy, ale widzę że nie mam czego się obawiać. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zastanawiałam się, ale nadal nie jestem do końca przekonana. Ale bardzo fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu przeczytałam post na który czekałam ;) myślę właśnie nad przedłużaniem rzęs ale nadal nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wolałabym zagęścić sobie włosy. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ale świetny i mądry post! <3 Chciałabym sobie sprawic taki prezent i mieć takie ładniutkie rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przydatny post! mi na razie wystarczają moje naturalne rzęsy, ale może kiedyś się na coś takiego zdecyduję.
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty