Mocne paznokcie dla każdego czyli kuracja salonowa odżywką IBX

Witam Miśki !

Dzisiaj kolejny post z tych urodowych, kolejny dotyczący paznokci ale jest to rzecz którą wręcz musicie poznać. Kto jeszcze się nie zorientował, dzisiaj na tapecie mamy odżywkę IBX - prawdziwy bohater, ratunek dla każdych paznokci i (w odróżnieniu od innych kuracji) jest w stanie pozwolić sobie na tę kurację każdy ! Wiadomo, o ile nie trafi się na salon, w którym zdzierają pieniądze z ludzi :) Zapraszam do czytania :D


Odżywka ta swoją oryginalność zawdzięcza temu, że w odróżnieniu od innych tego typu produktów odżywia naszą płytkę od wewnątrz. Tak, dobrze czytacie, coś nakładane na powierzchnię działa od środka. No cóż, teraz pewnie w głowie rodzi się pytanie, jak? A oto tak, że odżywkę tą nakładamy na powierzchnię, po czym ogrzewamy pod źródłem światła np lampką nad biurkiem i po ok 2min wkładamy do lapy ledowej czy UV (gdzie osobiście polecam LED. tam wystarczy 30sek i gotowe). Dzięki temu, odżywka przenika przez wszystkie warstwy paznokcie, wzmacnia je, niejako łącząc je i chroni przed urazami nadając twardość i piękny wygląd. Na powierzchni nie zostaje nic. Więcej o mechanice działania możecie poczytać TUTAJ

No tak, teraz kolejne pytanie. Ile razy trzeba to powtórzyć i jakie efekty dokładnie są?
Już wyjaśniam. Żeby efekty były trwałe i zauważalne, wystarczy 4-8 zabiegów w zależności od stanu płytki paznokcia, gdzie w większości przypadków u mnie na 6 się kończyło. Zabiegi powtarza się co tydzień lub dwa, to najlepszy odstęp czasu. 
Efektem są paznokcie wizualni i namacalnie grubsze (namacalnie już od pierwszego użycia), nabierają ładnego, zdrowego wyglądu, po 4 razie zaczynają się same z siebie pięknie błyszczeć bez nakładania czegokolwiek na płytkę, wygładzają się bruzdy i nierówności a paznokcie przestają się łamać. Efekt ten utrzymuje się bardzo długo, dopóki nie zaczniemy mechanicznie niszczyć paznokci. Najlepiej powtórzyć sobie jednorazową aplikacje odżywki co 3 miesiące, jednak nie jest to konieczne. 

Plusem jest też to, że odżywkę tą można nakładać przed aplikacją paznokci żelowych w celu zminimalizowania szkód które planujemy im wyrządzić :)

I jeszcze jedna rzecz. Mówiłam, że każdego na to stać. Moim zdaniem oczywiście tak jest, ponieważ cały manicure łącznie z tą odżywką to koszt około 40zł-50zł (gdzie 50zł to już dość sporo). Licząc ze będziemy musieli wykonać 8 zabiegów to mamy około 360zł (wypośrodkowałam cenę). Z racji tego że zabieg możemy wykonywać co dwa tygodnie, mamy to rozłożone na 4 miesiące co daje 90zł na miesiąc czyli trochu więcej, niż kosztuje jednorazowe wykonanie paznokci żelowych w lepszym salonie. 

Polecam każdemu spróbować. Dla osób, które na ogół nie mają problemu z płytką paznokciową, polecam zadbać o nią raz w miesiącu i do porządku jej pomóc, a na pewno w przyszłości zauważycie zbawienne efekty :) 

Odżywkę tą można stosować samodzielnie, z dodatkiem kuracji biotyną (zewnętrznie lub doustnie), można dołożyć ją do manicure spa lub aplikować po ściągnięciu jakichkolwiek sztucznych paznokci w celu natychmiastowego utwardzenia płytki. 

TUTAJ macie również galerię zdjęć z efektami kuracji.

To jak, ktoś chętny na spróbowanie? :)

Trzymajcie się cieplutko ! 

Komentarze

  1. Chętnie bym wypróbowała :)! Wydają się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa muszę przyznać zwłaszcza że moje paznokcie to brzydko mówiąc ruina. :/
    Chętnie wypróbuję :D
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o takiej kuracji, ciekawy pomysł :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale raczej nie sięgam po tego typu odżywki. Moje pazurki z natury są bardzo mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje paznokcie są w dobrym stanie, aczkolwiek produkty wydają się naprawdę ciekawe. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś idealnego dla mnie. Mi wiecznie łamią się paznokcie i mam wrażenie, że nigdy nie będę miała naprawdę długich ;( Dlatego muszę tego spróbować! Nic nie stracę :) Super post! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3 www.oliwiablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych produktow, ale z chęcią je wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych produktow, ale z chęcią je wypróbuję:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałaby mi się taka kuracja po hybrydach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi super 😁 wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty